موبایل منتقل شده بازی های اولیه Final Fantasy ، Square Enix سرانجام اعلام کرد. روانشناسی فونت ها به سبک سریف از تاریخچه آنها نشأت می گیرد. از آنجا که ما عادت داریم قلم های سریف را نمادهای میراث (در آثار و آثار تاریخی) ، عقل (در کتابها و مقالات دانشگاهی) و رسمی بودن (دعوت نامه های فانتزی و منوهای رستوران های سطح بالا) ببینیم ، ما فونت های سری را قابل اعتماد و معتقد می دانیم. قابل اعتماد به عبارت دیگر ، ما می دانیم که آنها کجا بوده اند و اغلب آنها سبک فونت تعیین کننده و قدرتمند موسسات قدیمی و معتبر مانند دانشگاه ها و بانک ها هستند.
فونت های Slab serif تفسیرهای چاق تر و جسورانه تری از نوع Serif هستند. معمولاً ضخامت بیشتری در کنار ساقه و سری حروف شکل دارند ، آنها برخی از ویژگی های قلم های سریف مانند ثبات و سنت را به ارث می برند ، اما همچنین جسورتر و متمایزتر هستند. فونت های سری اسلب فاقد ظرافت فونت های سریف هستند و باعث می شود کمی احساس خشونت و ماچو کنند. شرکت های الکترونیکی و تولیدکنندگان خودرو اغلب از سرف اسلب برای ایجاد حس قدرت و مردانگی در مارک تجاری خود استفاده می کنند.
گذشته از کالج ها و موسسات مالی ، که بسیاری از آنها از حروف سرف برای دهه ها یا قرن ها استفاده می کنند ، مشاغل دیگری که به نظر می رسد به همان اندازه قابل اعتماد و معتبر هستند می توانند از یک فونت serif برای اثبات این امر در مارک تجاری خود استفاده کنند. شرکت های حقوقی ، کانال های خبری و مارک های لوکس مد اغلب از فونت های serif در مارک تجاری و ارتباطات خود استفاده می کنند تا از انجمن اعتماد استفاده کنند. در شرایط اشتباه ، یک سرامیک اسلب می تواند احساس تقابل داشته باشد ، اما هنگامی که در مارک تجاری شرکت هایی که تمرکز تولید دارند مورد استفاده قرار می گیرد ، احساس می کنند قوی ، توانا و ماندگار هستند. سرف اسلب یک فونت قاطع و قوی است که به بینندگان می گوید این یک تجارت عملی و عملی است که ریشه های تاریخی و قابل اعتماد نیز دارد.
با اشاره به گروه وسیعی از فونت ها که فاقد سریف هستند (حرکات کوچکی که در انتهای حروف روی فونت های سری قرار می گیرد) ، حروف بدون سریف به طور رسمی در اوایل قرن 19 اختراع شد ، اما فقط بعدها ، در طول قرن 20 ، هنگامی که جنبش مدرنیستی به جدایی از فرم های طراحی سنتی ، از جمله سبک های سریف ، کمک کرد. فونت های Sans serif فونت های پیشرونده و احساسی هستند که از لحاظ تاریخی به عنوان فونت های تبلیغاتی و فونت های جالب برای پوسترها محبوب هستند. Sans serifs به لحاظ فرهنگی نشان دهنده گسست از سنت است و به این قلم های احساسی شخصیتی مترقی می بخشد.